Thursday, July 17, 2008

四小妖台北飄流記 Day 2 - Part 2

29/6/2008 Day 2 Part 2


西門町又真係好多野食架喎~!! 又好多店舖, 種類之多好比銅鑼灣加旺角~! 我同魚魚仲有華哥仔, 為左要等禎禎同嵐嵐喺紅樓買野, 所以我地食完個香香雞之後, 就坐低左..........食台式甜品, 呵呵~!!!! 我地去左一間專係食清心丸既店, 佢地啲清心丸係熱熱地架, 跟住同其他啲材料撈落啲冰上面, 另有一番風味~!!! 幾得意~!


等到佢地歸隊啦~~~大伙兒又吃可樂餅, 又吃阿宗麵線~! 咦~~~好似未停過食野咁喎~!!! 呵呵呵~!!!! 阿宗麵線喺台灣好出名, 間舖外面成條龍排晒隊咁~!! 佢地有大碗同細碗叫, 我諗住5個人...叫三碗大都得卦......點知....三碗大...都真係好鬼大...!!!! 差啲食唔晒, 佢地4個人食兩碗, 我食一碗~!!! 有冇搞錯~!!!?! 好彩碗野好似碗仔翅咁je ~! 幾好味~! 又易入口~! nice nice ~! 我覺得去台灣掃街食野, 最緊要係樣樣食少少, 款要食多多~! 所以, 如果去到阿宗麵線既時候....4-5個人, 一齊叫一碗大既就算啦~! 哈~!!!


跟住我地去返誠品116樓下影貼紙相, 你睇下我地幾professional, 先黎幾野warm up 先~!! 你地睇下我地影得幾靚~!


跟住, 我地搭捷運去另一個"怒畸唇"啦~!!! 就係向北投出發~!!! 我地北投做乜~? 大家估乜? 下篇你咪知囉~~~~俾啲提示下大家先~!!!



又坐低食野啦~~~撞鬼~!!!!

我地去食冰~~~~!

呢個係我既~~~!!!

魚魚試食一下~~~!! 嗯~~~~正~!

我呢個都好正~!!! 我話我個人同埋個甜品~!!

阿宗麵線, 買左三碗......呢度冇得坐架~!
PS.....後面V晒既女仔...我係唔識佢架~!!

阿宗麵線
地址/電話: 台北市峨嵋街8-1號 / 02-2388-8808

我食晒咁濟~!!!

係咪好似碗仔翅呢~~?

熱身照 1

熱身照 2 係咪好似Janice Man同埋Angelababy~~?

熱身照 3 點解個pose 咁既~~~?

熱身照 4 好喪呀~~~兩位靚女~!

熱身咁耐~~~~梗係影到靚相啦~!!!!!

新北投站~!!

呢度都幾舒服喎~!


下回預告~!!!!

毛巾....

花灑~~~~

好大個缸~~~~!!


請看下回Part 3 分解~!!!!

No comments: