Wednesday, July 2, 2008

返左黎啦~!! 食到攰, 笑到飽啦~!!!!


真係攰到爆炸~!!!! 因為而家未齊晒啲相同其他嘢, 所以唔會咁快有我既遊記住....大家等一下啦~!!! 我地喺呢個trip 有幾樣野日日都睇到3-4次....

棒棒堂二軍 公主幫 - 冒險世界 (嵐嵐勁鍾意喎!)

棒棒堂二軍 宅男塾 - 冒險世界 (我鍾意呢隊多啲囉~!)


你地冇睇錯同冇聽錯, 呢兩隊首歌係一模一樣架~! 我地每日喺酒店都分別聽到3-4次....4日加埋....我諗有30幾次........入晒個腦...!


琴晚落機都成夜晚十一點幾, 等埋行李, 搞搞下又差唔多十二點....返到屋企剛好一點...好眼訓呀!!! 今日仲要返工~!!! 幾時再去旅行呀......?

2 comments:

naruto said...

歡迎歸來

casper said...

你個樣似俾人攪完咁, 你去汶來啊??
welcome back!! :)