Wednesday, June 25, 2008

Post-Father's Day Celebration@沙田鳳城酒家

大家都會覺得好奇怪......吓?! 而家先黎慶祝父親節? 係~! 冇錯, 你冇睇錯~!


因為我屋企多數都唔會喺"正日"做節, 一來怕同人迫, 二來又都預唔到時間, 哈哈~! 所以, 而家先黎做節~! 哈哈~!


做節之前, 家姐佢地黎左屋企坐, 元旦BB悠悠好可愛呀~!! 同佢影左好多相呀~!!!
大家睇下~!!!

悠悠見到我阿爸就喊, 睇下我家姐點氹佢~!

靚家姐陳太, 元旦B女悠悠~!

係咪好可愛呀我~?

喂~~~BB你望咩呀~~~?

同舅父仔影張相先~!


跟住出左去沙田行IKEA, 然後就去鳳城食飯~!!!

等左好耐呀......book左都要等~!

Daddy 節快樂呀~!!!!

哈哈~!!! 悠悠B戴左個頭飾呀~!!

又扭計又喊啦~!!

上湯炸粉果~!

要點個湯黎食架~!

野雞卷.......唔好食既~!!!!

八寶鴨~!!! 正~!!!!!!!!!!!!!!

炸子雞~! 又係正~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

菜心炒牛肉

大良煎蝦餅~!

西米焗布甸~!


間野太多人啦~~~~所以坐得好迫呀~!! 但係啲嘢係好食既~! 抵佢有咁多人幫襯~!
飽到癲, 頂到上心口呀~~~!!!


我負責埋單, 多謝晒~!

4 comments:

naruto said...

叫D餸好啱食喎!

阿寶 Francis said...

naruto,
真係好正~!!!!
基本上, 除左野雞卷之外, 全部都好好味~!

Artman said...

幫襯過cwb那間, 食過"西生菜鵪鶉崧"超好味. 勁想食西米布甸, alan的favourite, 但係太大兩個人一半都食唔晒啦.

阿寶 Francis said...

artman, 下次叫埋我嘛~!!! 我食得晒個西米布甸架~!!!