Tuesday, June 10, 2008

肉光初現 幻映色相 @ Boat Trip 8/6


阿寶成為AussieBum最新代言人!!


上星期六又黑雨又水浸, 船河host Leslie已經好鬼驚咁, 心怕搞唔成事! 就算搞得, 都可以剩係喺船入面玩.....咁好悶架嘛~! 結果, 竟然星期日, 全日冇落過一滴雨, 仲要出陽光曬到癲!!! 好開心呀!!! 新泳褲終於出動啦!!!

企船頭,懶得戚!

朝早九點零十點鐘左右都仲天陰陰, 以為可能落雨~!

船頭好涼爽呀!!!!

吹到頭都甩~!

原來我隻左手既位置都幾不雅喎.......

呢個pose 好彩條褲冇爆軚!

白痴朋友K先生

我喳~~~~~~~~~~~~~~!!!!

呢度就係我地隻船既目的地 - 西貢白立灣

我個眼神係咪好誘惑呢.........

唔好壓落黎呀............唔好.....停呀....

我條泳褲同我膚色都好襯喎!

真係曬到睜唔開眼!

AussieBum代言廣告第二擊!

想同我跳落水嗎?

變左隻燒豬啦~~~~~~~~~!!!

佢係host老友, Leslie

玩到好鬼攰.....第二日訓左12個鐘~!

6 comments:

naruto said...

你只係喺隻船典嚟典去擺pose,都會攰?

Ogake said...

肉光四射~

阿寶 Francis said...

naruto,.......=.="
我有落水游架!同埋擺pose影相都好鬼攰架~!haha!

ogake, 有冇射親先? wakaka!

Ogake said...

射到一地都係~

Artman said...

你那張第二擊動作似想除埋條aussiebum喎, 懶係誘人

阿寶 Francis said...

ogake, 咁快射到一地都係....忍住先嘛~!

artman, 定係你想幫我除?