Sunday, June 1, 2008

與禎妹妹遨遊"蝦巴城"食個tea buffet又買野~!

星期六喺觀塘教完班,就即刻飛出去尖沙咀去搵禎禎,因為佢星期五行過SOGO,見到大減價,而佢又知我又想換行李箱. 所以見到咁鬼平,一於幫我買左先,我星期六就同佢一齊去攞貨. 真係好抵架, 20"既行李箱都係400 有找, 25"都係459蚊, 29"既498蚊,抵到爛啦!!!!


當然,我地既然出到去尖咀,冇理由唔巡視一下名店業務同體察一下民情先! 禎禎話佢好想買新既數碼相機,SAMSUNG新嗰部NV24又真係俾d sales 講到曉飛咁劑...., 但係我又唔覺得真係咁good 喎.....係鏡頭wide啲, 但係zoom 盡既畫面都係略遜Canon. 不過, NV24既function同其他功能都聽落幾好,唔知有冇高人指點下?


我地行左好多間電器舖都問勻晒, 禎禎都係決定唔到, 咁我地就決定就去食個tea 先再行. 跟住去左"蝦巴城"既Marco Polo 酒店下面既Bubble Lounge, 佢地有個芒果做主題既dessert buffet, 嘩~! 啱晒我地呢啲甜品精, 又唔係好貴啦~!$148一位, 匯豐同港龍信用卡都係85折, 大來卡有8折, 睇下有咩食先~~~!



死都係自拍....絕不假手於人!!!!

呢個就係個buffet 枱啦, tea 咋...老細....係得咁多咋~!

好悠閒去食tea~~~~~~~~!!!! 好開心~!!

禎禎呢啲咪叫做"得戚"囉~!!

dessert buffet 都有少少熱食既, 有腸仔同蟹鉗.....關芒果咩事? 因為係...有個芒果sauce伴架....我地冇拎咋嘛....點解....查實...真係幾古怪架...

呢個係芒果乾冷麵, 其實嗰幾塊芒果乾.....唔係好覺有存在既感覺...

呢三個cake 我最鍾意右下嗰個好清爽, 正~!

我最鍾意呢個每人一客既芒果雪葩!!! 超好味~!!!!


嘩.....雖然唔係樣樣都咁好食, 但係坐得低就要俾錢架啦, 我就當然狂食沙律啦~!!!!
我地決定下次早啲去COVA食tea 好過, 價錢差唔多咋~!!!!!


跟住, 我地就徒步走去SOGO, 去辣多個round, 之後就去拎個喼! 一入到去, 嘩.....!!! 派米呀? 咁多人既~!?! 傻架? 最終都係行勻左成個SOGO, 禎禎本來話想買返件衫去client 既launch function, 但係SOGO入面既brand呢......hmm...我覺得有少少out....真係揀唔落手!!! 行左兩個round , 禎禎都係睇唔到野, 竟然冇野買!!!! 但佢遲啲會買個大Longcham袋, ok 啦, 幾實用既~!


跟住去返黎拎喼啦, 好彩早一步咋....唔係就撞啱又落貨, 又多人拎貨..!!! 大家睇下我個新喼~!!! 係咪好靚呢?

2 comments:

naruto said...

個喼真係靚喎!但舊喼無爛,無藉口換,要環保呀!

阿寶 Francis said...

naruto, 其實我舊喼都冇爛.....但係真係好平...忍唔住...:P