Wednesday, May 28, 2008

又到端午~~~靚糉出籠~!!!

正所謂, 未食五月糉, 寒衣未入"龍"~~~~!!! 就黎端午節, 美女廚神哥斯拉又出手包糉啦~! 我阿媽包親既糉都好鬼多料架, 大家睇下~!!!!



嘩...一啖咬落去...多料到呀~~!!!! 唔駛落砂糖同豉油都好好味~!!!


至於係點整既呢~~~? 首先~~~

一大堆既咸水草啦~~~要黎扎糉既~!!!

刷乾淨D葉, 個刷係新架~!!!!! 唔好以為之前要黎省鑊嗰d~!!!!

嘩~!!! 咁多料既~~~?!

咸蛋黃~~~!

乾瑤柱~!

仲有冬菇~!

嘩~!!! 就係呢個....混左有八種豆既糯米, 多到我都唔記得...紅豆, 綠豆, 花生, 眉豆...等

當然, 仲有大大舊既肥豬肉同埋蝦乾~!!!

仲有呢個大大煲~!!!!!

蒸完之後, 要晾起佢架~~~最正梗係即食啦~!!! 呵呵~!!


限量供應, 只限內部應購~! 食完即止~!!!!!

5 comments:

naruto said...

個刷似刷完厠所。。。

Artman said...

自從外婆離開後, 屋企已經冇人識包糉..唯有買鴻星的石頭魚糉, 又點及得屋企0既好食..唉

阿寶 Francis said...

naruto, 新買架....個刷....!

artman, 屋企既飯菜永遠都係最正最好食~! 所以我希望我媽咪永遠健康快樂~!

Gary Lam said...

記得我呀媽仲在生既時候, 佢都會有自己包糉, 大陣象到呢~ 好多料同好多個盆, 仲要煲好多個鐘... 不過到家下都食唔翻覺得咁好食既糉囉... 你真有福, 有住家菜食, 我無得食十幾年囉....

阿寶 Francis said...

gary, 媽咪做糉真係好大工程, 霸晒成個廳架, 同埋一定要開勁大冷氣呀! 我阿媽係超怕熱....我算幸福啦...我都覺...所以,我好珍惜每一分同屋企人既時間.