Sunday, May 25, 2008

庶務二課印度菜特擊@阿拉丁咖喱屋,CWB

庶務二課為食團又出動啦~!!! 今次為食團帶大家去到銅鑼灣食印度菜, 你會話..."阿寶, 你又食印度野呀? 你講左好多次啦啵~~~!!" 但係真係欲罷不能, 好食既野, 係應該講多幾次, 呢次去呢間位於銅鑼灣波斯富街既阿拉丁咖喱係我最近既"賣飛佛"啦~!(註:據香港潮語學校"賣飛佛"係解作My Favourite"咁,唔好再問我啦~!)


其實今次已經係我呢個星期既第二次啦~!!!!! 哈哈哈~!!! 繼上星期三同阿靚仔勳去食完之後, 我地既二課師奶Victor 又話要去食喎, 咁咪唯有星期六又去食多次囉~!


點解咁令我地咁欲罷不能~~!?? 你睇下就知~!!!



例牌既動作先~~~! 自拍~!! 妖~! Victor 偷攝入鏡~!!!!! 頂~!

千夏寶寶: 師奶Victor,...你知唔知你呢個眼神好樣衰既je......?
師奶Victor: 你唔抵得我咁衰都有人要呀? 吹咩~~!!! (呢句係有次MSN既真實對話)

課長: 喂點呢幾樣夠唔夠?
飄紅: 傻架你~!? 咁少? 夠你定夠我食呀?

飄紅....你唔好扮威妹啦....好鬼似呀你~!!!

前菜: 青瓜奶酪(上圖, 可以淨食又得, 點薄脆餅食又得! 夏天must 點) , 薯仔沙律(唔記得影, 註個薯仔沙律雖然係凍, 但有啲辣架!)

前菜: 印度菜角 (好好味)

主菜: 乾咖喱炒大蜆(超正, must EAT!!!!!!!!!!! 乾咖喱汁又好味, d蜆又大大隻, 勁yummy!)

主菜: 薄荷印度燒雞(薄荷茉醃晒入雞度好清爽~!)

主菜: 薯仔椰菜

主菜: 秘製古法羊肉(我本來對羊肉算唔太抗拒又唔算太喜歡, 但係我又勁中意呢個菜, 佢個汁好好味, 唔辣, 好friendly, 我唔覺得羶, 但課長話好羶喎, 不過課長一向唔食羊肉)

主菜: 乾汁咖喱牛腩 (呢個都算普通啦,係啲牛腩唔係好腍囉~! )

主菜: 印度鐵板魚 (個名我自己作...因為唔係我點, 估唔到又幾好食喎! 啲魚喺咁高溫既鐵板上邊都唔老, 好味~!)

主食: 蒜蓉烤餅

主食: 胡椒脆餅


阿拉丁咖喱屋 Aladin Mess
地址: 銅鑼灣羅素街60號富興大廈2樓
電話: 2808-0250 (座位有限, 一定要訂位, 如果係星期六日, 之前嗰日就要reserve先)


我地四個人, 當晚係勁食食食食.....當第一輪食完之後....我問飄紅...你夠唔夠呀? 佢同我講....下?! 剛剛warm up完咋喎~!!! 咁又再叫第二輪~!! OH NO!! 肥死啦~!!! 但唔理~!!! 食~~~~~~~~!!!! 埋單多謝晒每人160有找, 又唔算貴! (我地4個人...我諗食左6-8人既份量....如果威妹喺度.....我諗...我地會食左10個人份量...)


跟住, 庶務二課大隊, 去左Page One 睇書, 然後去左Cafe飲野, 傾計都笑到口攰, 又飽到死...肥爆星期六!

2 comments:

naruto said...

食到個樣都有D印度feel

阿寶 Francis said...

我個親生阿哥仲似印度....