Thursday, May 15, 2008

媽咪...我黎M呀~~~~~~!!!!


琴日朝早......起身刷牙洗臉....咦?點解我面上有血跡既?

我都不以為意.....直至返去間房.....WHAT?!?!?! 點解有灘血跡係枕頭既?!

我大個左之後以為好少流鼻血啦喎.....(我細個成日流鼻血架....!!!)

點算好呢...? 又就黎出門口啦...

我唯有放個枕頭喺我間房既當眼地方, 等我阿媽去發現佢啦!

我下午打返屋企...

"媽咪, 我今朝........."

"哦~! 你M到呀嘛~! 個枕頭套洗緊啦~! 但係個枕頭就整唔到啦....!"

"哈哈哈!! 唔該媽咪!"

而家天時暑熱, 如果大家鼻膜比較薄弱既話, 請您們開冷氣時, 放一杯熱水喺你床邊...但係唔係要黎飲...係要黎擺, 啲蒸汽令你喺呢個空間冇咁乾燥! 咁就OK晒啦~!

3 comments:

naruto said...

第一次過嚟睇你個blog就睇到篇咁攪野嘅,笑死!

Artman said...

嘩, 你流好多喎...
叫你媽咪煲番D紅棗水補番啦..哈哈

阿寶 Francis said...

naruto,
哈哈,都唔知點解我無啦啦M到.....哈哈!!!

artman,
我媽咪話,要d M期過晒先可以飲紅棗水架~!!! 唔係就會勁流血again架啦!!!