Sunday, May 18, 2008

悠悠乖~舅父仔買張櫈你坐~!

星期日, 訓醒起身就俾我媽咪捉左去買野, 佢話我家姐成日話我冇送野俾佢個囡囡元旦BB悠悠喎! (咩無呀! 上次我去上海買左帽仔同手套架!!!) 算啦! 橫掂家姐生日我都未買野俾佢, 嘻嘻!! 今次借花敬佛~!

原來我阿媽就想我買呢個........我同我阿媽研究左好耐, 究竟邊個嬰兒坐廁會好d, 究竟係前面有"手把"既車車型好啲呀? 定係好似大人咁既馬桶型會好啲? 結果我地揀左呢個!! Hello Kitty 兩用坐椅連坐廁!!!
你睇下, 好似可以坐得好舒服咁喎!!!! 唔只淨係坐簡單架...! 仲可以痾BU BU~~!!

其實呢個BB坐廁都幾得意兼實淨, 我試過好大力咁壓落去都好穩陣架! 仲有d粉粉色d BB女一定會鍾意卦! 呵呵!

希望悠悠...每次你去廁所既時候...都會記得舅父仔啦~~!!! 哈哈哈哈!!!!

2 comments:

naruto said...

竟然有人同我一樣寫D厠文化,正

每次去厠所先諗起你都幾唔老黎!

阿寶 Francis said...

哈哈~! 我唔係專登寫廁所仔架~! 只不過, 撞啱je!