Thursday, July 17, 2008

四小妖台北飄流記 Day 2 - Part 1

29/6/2008 Day 2 Part 1


琴晚大家都好攰, 我攤落床, 連最好笑既棒棒堂都係睇左一半, 我自己就自動瞓著左lu~~~!! 瞓到差唔多九點鐘, 又要起身趕行程啦~! 我地食完個早餐, 跟住去搭捷運到忠孝敦化區行街~~! 呢區其實係好多好似外國既消費街, 好多牌子都喺呢度都會有舖, 仲有呢頭都好多貴價既樓, 同好多特色既餐廳. 我地團除左喺琴晚夜市阿魚買左公仔同阿嵐買folders之外, 大家都係"吉"手而回~! 今日終於有人大破慳囊, 阿禎同阿魚喺Agnes b. 各人都買左一頂帽~! 多謝晒~! 當然, 行過嵐嵐最愛既Mister Donut 大家都唔會放過啦~! 我最鍾意係食朱古力波堤~~~正~!


行行下街, 就開始要食LUNCH~~~本來係想去微風二期對面既鼎泰豐, 但係實在太多人啦~!! 跟住, 我見勳哥有提供話, 呢度附近有間好好食既台南度小月, 所以就走去睇下~!!!


呢間台南度小月, 裝修都好精緻既感覺, 都爆場呀, 黎到都要等15分鐘先有位~! 喺門口附近有個叔叔, 十分之眼明手快咁喺度煮麵~! 嘩~~!!! 勁呀~!!! 呢道既野, 雖然簡單選擇唔算多, 但好在樣樣都好好味喎~!!! 特別推薦炸蛤仔, 同擔仔麵~! 好味~!


跟住我地搭車去西門町行下街~~~我地去左紅樓劇場, 外面有好多年青人擺攤檔賣自己既作品, 劇場內都有一啲自由藝術家既作品可以買, 同埋紅樓劇場成日逢星期六/日都有一啲新碟發表會, 電影記招咁. 阿禎要幫佢個細妹買啲野, 阿嵐話睇下有冇啲特別野買俾也也, 咁所以我同魚魚, 華哥仔去誠品116 行下~!


行過去....遠處已經好香.....乜黎架~~!? 行近啲~!!! 噢~!! 原來係炸雞!!! 佢用好多香料醃製既炸雞......雖然剛剛食完野冇耐....但係見到正野....又點可以放過呢~? 一包呀, 唔該~!!! 正~!!! 超香~超好食~!!!



喺我地酒店行十分鐘左右就到台北車站啦~!

淡水線~~~我地唔係搭呢條, 係第二條線先真~~!

係咪傻架~~~捷運入邊都影一大餐~~!!!

我都唔執輸~! 後面個阿伯仲搶鏡喎~!

黎到台灣~~點可以唔買枝黑松沙士飲呀~!!!!

呢區好多呢啲街~~好多各式各樣既店舖~!

嘩~~~我部機快門都算快啦~~~點知阿叔隻手郁得仲快~!

超多人呢~!!!

我地係黑超"突點"組~!

台南度小月
地址/電話: 台北市忠孝東路4段216巷8弄12號 (明曜百貨後面)/ 02-2578-2577
營業時間: 1300 - 2200

炸豆腐

乾擔仔麵

炸蛤仔

湯擔仔麵

真係連我都唔記得係咩~!

西門町 紅樓劇場

呢度有好多自由藝術家既consignment products 賣架~!

西門町 誠品116 附近 繼光香香雞

隔住個玻璃都覺得正~!!!!

好味呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: