Tuesday, July 29, 2008

四小妖台北飄流記 Day 4

1/7/2008 Day 4


第四日喺台灣, 即係好快就要走啦~~~~~!!! 好唔捨得呀!! 好想再玩耐啲呀!! 大家都未玩夠~!! 唉~~! 不過, 假期係有限.....點都要返香港, 唉.....第二日又要返工.....OH NO~!


呢日, 我地放低啲行李喺酒店, 跟住立即出去食鼎泰豐食野, 因為一陣大家有一項重要既任務~~~~~~~~~!!! 就係買手信~!!!! 講返食野先, 最後一次台北開餐當然都要勁食啦~!!! 哈哈~!!! 但係呢度唔知點解成日都咁鬼多人等位, 好彩啲菜上得超級地快, 完全唔駛等, 呢頭叫, 嗰頭已經上緊~! 至於好唔好味呢~~? 我覺得小籠包只屬一般, 啲麵好食好多囉~!


食飽飽之後, 就去各大既手信熱點, 逐一攻陷~!!!! 呵呵~!!! 你地睇下我地5個人買左幾多野~我都差啲"質"爆個喼呀!!! 禎禎仲唔夠台幣, 要借錢買野添呀~!!! 哈哈哈~!!! 行程最辛苦就係呢個moment!! 要勁買一大堆啲friends order 你買既野返去, 想拎死我咩~! 不過.....其實有大部份係我同我阿媽食晒~~~呵呵~!


去到機場check in , 我地早左好多呀~! 喺機場周圍睇, 周圍玩~! 又扮鬼, 又扮艷舞女郎, 嘈爆桃園機場~~! 我地上機既時候......咦?! 呢個位咁闊既??? 我地架~!? 吓?! 我地upgrade 左去Business Class 我地都唔知喎~! 上到機埋到位先至知.....哈哈哈~~~我地四小妖真係大面子~~~連航空公司都俾個Business class 我地坐得舒服啲~! 真好~!


大約晚上十一點, 就返到香港lu......唉.....幾時又去旅行呢......?



啲人多到呀~!!! 傻架~!? 有米派咩?!

小籠包~~~

蒸菜餃~!!!

烤麩~

碎雞~~~都係上海好味好多~!!!

排骨~~~~即係香港叫既豬扒~

呢個麵好味~!!

擔擔麵仲好味~~~落多少少辣油會更正~!

豆苗~~~

蝦仁炒飯~~~~

Hello Kitty Cafe?!?! 噢~~~賣葛~!

好cute cute 呀~~~~~

個蛋糕咁cute , 點捨得買黎食~~?

5個人既戰績~~~!!!!!!!!!!!!!!

我同嵐嵐同空姐之合照~~~~!

Business Class 爽呀~!!!

闊到呀~~~唔駛撞手踭~~~~

魚魚話終於有次係唔覺得迫啦~~~~對長腿終於有地方擺~~~! 哈哈~!

返到黎啦~~~好攰呀~~~~返到屋企都差唔多凌晨一點鐘....聽日...點解要返工呀!!!


~全記完~

No comments: