Thursday, July 31, 2008

偷閒Tea一Tea @ Four Seasons

上星期五, 我, 禎禎, 嵐嵐同司房菜先生一齊約埋, 請假去high tea~~!! 聽落去好似有啲過份~~但係星期六日又唔得閒tea~~咁又想悠閒地享受一下喎~~~所以咪大家一同射波囉~! 哈哈~!!!


我地去左中環四季酒店既Coffee Shop, 你估下我地見到邊個~!!?! 我地坐低冇耐見到有個好靚, 好高既女士, 拎住銀色Fendi , 原來係李太~~徐子淇呀!! 嘩~! 幸會幸會~!


大家唔好以為Four Seasons 就好貴喎~! 其實都好相宜下啫, 每人都唔駛200蚊, 算抵啦, 不過呢度係Set style 唔係Buffet style ,所以唔係任食架~! 但係個set 都好夠你吃啦, 因為佢地有d Tarts and Cakes 會同你refill 架~! 咁悠閒喺度傾下計, 食下野, 飲下茶, 一樂也~!



唔好話俾人知~~~我地幾個人射波一齊去食Tea 呀~~~~!! 唔係我咀爆你~!

嵐嵐咪咁得戚住先~~~

特別嘉賓司房菜先生~~~!! 一講high tea 即刻飛撲出黎~~!!

禎禎...你個樣係咪有啲心事呢~~~~? 呵呵~! 定係想叫多一個set?

High Tea ~~~梗係飲Earl Grey Tea啦~!

唔好意思~~~背左光~~~!! 哈哈~~但係重點係..外面勁好天~!

我地張枱後面道牆~!!

黎啦~~~~嘩~~~~~~~~~~~!!!! 好宏偉既感覺~!

第一層~~~佢地上邊呢兩杯既好好味~~~!

隔離個Fruit Tart都好正~!

鬆餅~~~幾好味~~~但食左勁飽囉~

最前面係Strawberry, 右面係Orange , 後面唔記得係咩Cheese

下層係sandwiches , 好多都好好味~!!! 正~!!


幾時再去呀~~~?

1 comment:

casper said...

如果兩舊水又可以refill都真係幾抵, 搵日要去試試!