Monday, August 4, 2008

香港先生之夜@My Home

02/08/2008


嘩~!!! 做香港先生咁大件事, 一定要約埋成班人一齊睇先夠晒過癮架嘛! 如果唔係, 一個人好孤獨咁睇好無聊架嘛~! 我地晨早約晒成一大班人, 一年一度將我屋企攻陷, 哈哈!! 大家睇下當日既激戰情況~!



咁多人, 點少得雀局呢~~~? 禎禎你扮Q~!

禎禎嗰頭扮完可愛, 呢頭幾咁認真!! 也也...你副牌好靚呀?

阿Cliff打左咩牌呀~!? 禎禎個樣咁離奇既~~!?

飄紅半倚梳化~~~等食~~~~!

仲有阿Ling 同嵐嵐耶~~~~地方淺窄~~坐住先~~!

司房菜先生又大顯身手啦~~!!!!!! 你煮左好多野啦~!!!!!!

好齊人既一張相~~!!! 咦~!? 唔係喎~!! 仲有一個呢~!?

咪係仲欠我囉~!!!! 點少得我~!

哎呀~~~課長同司房生沉左落去呀~~~呵呵~!

嘩~~~~~~~~好多野食呀!!!!!!!!!!

呢個係我媽咪整既醉三寶, 雞翼, 鴨舌同蛋~! 好味到暈~!

跟住全部都係司房先生既傑作~~~清酒煮蜆~!

冬蔭功雜菜~!!!

蜜糖雞翼~!!! YUMMY~~~~~~!

炒油麵~!!!

炒飯~!!


我地睇香港先生既時候, 又要食野, 又要嗌, 又要笑~!!! 唔記得影相呀!!!! 哈哈~!! 唔好意思, 你地睇唔到我地點癲法~~! 呵呵~! 不過, 大家都keep 中左12號朱允崇得冠軍!!!



Yeah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Ogake said...

D野食齋睇都好好味咁~~流晒口水呀!!
司房菜先生勁呀!

阿寶 Francis said...

佢係我地既美女廚神啦~!!! 哈!~!

casper said...

真係好多野食wow!!