Monday, August 11, 2008

逑戲 + Sex In The Kowloon City

上個星期六, 去完荃灣大會堂入台之後, 就去左睇兩個Drama show! 兩個都有我既朋友演~~加油呀~!!!


逑戲 @ Fringe Club



Skyway 今次演得好好, 超好睇~!

師姐~~~你好靚呀~~~~!!!


睇完之後去灣仔買左扎花~~~~~

靚靚呢~~~!

我, 奶仔, 孖咪~~!!


點解去買花~~~就係因為睇魚魚~~~呀~!!


Sex In The Kowloon City @ 牛池灣文娛中心

此為我幫佢地造型既poster ~! 索~!

阿魚~~~~你好靚呀~!!!!

阿Sho 又黎左~~~!!!

Carmen , 魚魚, Rita~~!

魚魚同Kingsly~!

嵐嵐, 也也同禎禎掛住喺中環Shopping遲左入場~!! 比我鬧左一大餐~!!!!
哼~!!!!! Ray 好Good Show 呀~!!

恭喜你呀, 阿Ray~~~~~~演出成功~!!

四小妖合個照先~~~~~!!!

魚魚...你個胸大左喎~~~~~~~~~~~~~~!!!!!!!!!

魚魚&禎禎~!

美麗家姐~~~

孖咪同魚魚笑淫淫咁既樣~~~!!

魚魚, 下次幫我做套戲啦~~~衰~!


跟住, 拉大隊去左奶仔屋企打牌~~~~我冇輸贏...但累左朋友仔輸錢~~~唔好意思~~最多我請你食餐飯啦~! 哈哈哈~!

1 comment:

casper said...

張poster個感覺好AV, 幾matach個名啊!!