Friday, August 15, 2008

創業軒 - "能人所不能"話劇劇本創作比賽公開演出 Featuring 藍岸

剛剛過左去既星期日, 我同藍岸被社署及7A戲劇班, 邀請為創業軒主辦既"能人所不能"既話劇劇本創作比賽, 作表演團體, 極之榮幸~! 我帶大家看看當晚既實況啦~!
仲有仲有~~~多謝雪兒同花老師黎同我地影相相呀~~~好開心呀~~~!!



就係呢個表演啦~!

我同後台既"靚仔們"~~!!!!

後排左起~ASM 波子, Andrew 同 William, 前面係SM Van仔~!

波子...你點睇都唔似大學生囉........................!!WAKAKAKA!!!

William 你好叻仔架啦~~~佢得14歲咋~!!!

Andrew..唉....你咪掛住你個髮型啦~! 死仔, 行動快啲啦~! 佢都係14歲..=.="

大家早到等食飯~~~當然勁影相先啦~!

我除左為呢個表演做導演之外, 我仲有另外既任務...就係化妝!!!!!
擘大你個咀咀啦~~司房先生~~~靚晒~!

因為舞台上既妝係輪廓比較深啲~所以打既陰影都要深少少~~~!

多謝雪兒同花老師幫我地影相呀~~~等我可以懶pro咁~~~!!!

司房先生個妝~~~靚晒~~~~~~~~~~~~!!!!! 好sharp耶~!

表演啦~~~!!! 個個都好得戚既款~~!!! 不過~~你地真係表演得好好~! 多謝你地~!

仲有感謝狀一個~!! 我地會好好Keep 起佢架啦~!


仲有, 多謝佩詩令我地有個咁好既機會表演~~
多謝孖咪俾左好多導演上既指導我, 同埋幫我安排左好多野
多謝禎禎, Rita , Anne , Bonnie, 左左, 奶仔, 卓柏麟, 司房先生為我呢套"缺陷美"演出, 雖然時間得幾個星期, 但你地既表現係十分之Good~!!!
最後仲有後台既DSM茄茄, SM Group Van 仔, 波子, Andrew, William !!


多謝有份支持呢個活動既朋友, Thank You!

3 comments:

Ogake said...

司房先生本來都唔差啦,化埋個舞台裝真係英氣逼人渦~都係多得你幫手化靚妝啦!

阿寶 Francis said...

哈哈~!!! 其實我仲有同好多人化粧架~!!! 啲女仔都係我化架~!

casper said...

望落好似你最靚仔wow, :p