Tuesday, August 19, 2008

今期新寵~~~觸摸得到的鑽石


好靚既外型呀~~~~~~~~~~~!!!!!

其實部機又冇我想像中咁慢喎...呵呵~!


大家呢期成日都係"愛風", 但係我偏偏冇乜興趣~! 我鍾情於鑽石~!


其實兩部機不可以真接比較, 因為部既OS都唔一樣~!


講快, 一定係"愛風"; 講Function, 一定係"鑽石".


其實各有所長je~!


同埋, "愛風"既真實既價錢, 並不是1600蚊(US199)咁平.....大家要知係要綁約的..一波過都係要俾4千幾....所以我誓死唔用"4減1台", 收得差.....唔覺得我付出同應得既成正比囉~! 最緊要係個台衰.....!


我而家用開既台....upgrade 3G plan 24個月, 可以減2500蚊...仲有得分期~!!!


呵呵~! 賺晒~!

2 comments:

casper said...

我等緊"三叔"既 Omniai 908, 我等左好耐都未出行貨!! "鑽石" 我就麻麻地, 同"愛風"差唔多, 所以都係得"三叔"!!

阿寶 Francis said...

三叔部機到現時為止, 香港都未有行貨喎~!
不過三叔既機要睇定d...有時啲設定有啲唔太user friendly....不過各取所需啦~!