Wednesday, July 23, 2008

四小妖台北飄流記 Day 3 - Part 1

30/6/2008 Day 3 Part 1


我地晨早起身, 喺酒店樓下是旦搵左間野食, 就拿拿臨去搭捷運木柵線, 飛奔去台北最大既木柵動物園~!! 呢個景點係嵐嵐話一定要既, 因為佢話每去一個地方都要去佢地既動物園~! 點解呢? 佢都話唔知點解~~~總之要去啦~! 咁冇所謂啦~! 我地做大既咁梗係就下佢啦~! 去囉~!!


木柵動物園, 我睇旅遊書嗰陣其實淨係知...好大...但係冇乜期望過, 入邊分左好多個zones , 我之前諗~~~頂多咪同荔園加宋城咁大~! 點知~!!!! 嘩~! 大半個山頭咁大呀!!! 我諗至少有香港迪士尼樂園咁大, 動物既數量多到震~~~~~你講得出既~~~真係乜都有~! 除左睇動物之外~~~我地都拍左好多短片, 不過, 有好多都未整好~~~因為呢期我打緊Online game ~~唔係咁得閒住~!!! 大家都係再睇多次Catwalk Show 啦~!!!!!!!!!!!


台灣好多地方都會有儲物櫃俾遊客放野, 商場又有, 去吧又有, 當然~動物園都有啦~! 我地放低啲袋, 就衝入去啦~!! 嘩~! 太陽好猛呀~!!! 熱到爆~!!! 不過.....呢幾日..一到3點即落雨....鬧鐘都冇咁準呀! 又濕晒~!


最後, 玩到五點幾, 就搭返車去酒店, 沖個靚涼, 再去食晚飯~!


去相~!!! GOGOGO!~!



拍極都唔厭既自拍照~~~~~!! 呵呵~!

木柵線~!

我好鍾意呢幾張木柵線既相~~~!! 唔知點解~!

沿路風景都好靚呀~!!!

木柵動物園既大門~!

大家睇下個地圖就知幾咁大.....!!!!!!!!!!!!

黑熊伯伯~~~你係咪覺得好熱呀~?

水獺~~~游得好快~~~成日游黎游去~!

一大堆猴子喺度捉"失乸"~~~

蝴蝶館~~~原來菠蘿係可以引蝴蝶架~!!!

樂天熊仔餅既friend~!

華哥仔~!!???! 你做乜入左去既?! 噢~~~原來係猩猩~~~!

吊橋...好驚驚呀~~~~~~!

嘩~~~~~!! 呢隻.....真係唔知叫咩.........?

中國大象~! 仲有好大篤..........................eeeeeee~

中途落勁大雨呀~!!!!!! 但係都係照玩~!
俾大家回顧一下之前blog 過既Catwalk Show 啦~!



點睇都咁正~!

企鵝館~!!! 好可愛哦~!

呢隻非洲象好狡猾呀~!!! 佢會用象鼻掟屎出黎架~!!!

我地由下午1點玩到5點幾, 搭最後一班既觀光列車返大門囉~! 好攰呀~!

大家玩到攰晒~~~又臭喎~~~返去沖個靚涼去食晚飯啦喂~!


PS. 其實仲有好多動物, 因為版面所限, 精選左一啲出黎~!

No comments: