Friday, September 11, 2009

X男食桌 之 牛扒餐

哈哈哈~!!! 喺我仲未大展身手煮野俾DL食既時候, 佢又煮多次啦~!! 哎呀!! 我欠佢兩次呀~! 哈哈哈~!!!! 佢話今次試下整牛扒~!


佢嗰日都搞咗成日呀~~~!!! 辛苦晒~!! 我下次會煮中菜~!!! 哈~!!!!



點晒蠟燭~~~~懶個有情調咁~!

呢個蠟燭台喺Bangkok 買架~! 幾靚~!

扮晒有情調咁啵~!

黑椒同法式芥辣(芥辣可是我至愛哦~!)

完成了~!!!! 嘩~~~~~~!

炒椰菜仔~

牛油芝士焗大菇~

煎牛扒~!!

好野~! 又有得食~!!!

好味喎~!!!! 我俾10分~!!!! 哈哈~!!!


下次到我啦!

No comments: