Tuesday, September 22, 2009

巨爵賀壽生日宴

嗰晚壽宴, 雖然"呔歡冧巴憶", 但係各位朋友依然冒住風雨到來, 多謝你地~!!! kiss kiss!!!



嵐嵐與也也and Me~~~~

喂~~~打快啲啦~!!!

大家有冇留意我後方鏡既反影~~~估下係乜~~

呢兩隻野~~~壽包都玩一餐~!

哈哈~!!! 都係自己個樣黎架~!!! 其實係~~~~~

佢地班野專登整俾我既6呎易拉架poster~!! 正呀~! 簽個名先~!!!
本來話整個人形攬枕俾我架, 好似周秀娜出嗰個呢~~
講真~~~我都會好鍾意架~!!!! 哈哈哈~!

佢地點都要我擺返同一個pose 影相~!!! 哈哈~~~!!!

多謝你地呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


咁樣就三十歲lu~~~~!

2 comments:

Ogake said...

你班fd好掂, 你係第一個出"易拉架"既靚模呀!

阿寶 Francis said...

好創新架嘛~!!! yeah~~~
我同周秀娜有得fight~