Friday, September 4, 2009

曼谷八月2009 Day 3 - Part 1

Bangkok Day 3 29/08/2009


Part 1


呢朝一起身, 嘩~!!! 有太陽喎~!!! 一於飛落泳池曬個太陽先啦!! 不過, 去開曼谷都會知...曼谷既天氣...都係麻麻地, 成日無啦啦都會落一陣雨, 又無啦啦又出晒太陽, 搞到你防不勝防~! 襯有啲太陽, 就一定要曬下先啦~!!!!

哈哈~!!! 趴低遮住個肚腩先~!!!!

都唔算好肥咋嘛..........................哈哈~!


跟住join 埋剛剛黎到既團友們, 一齊出發去翟道翟嚕!!!

Let's gogo~~~!


通常去翟道翟都係搭BTS 去Mo Chit站, 但係我地今次.....幾個人...當然係搭的士啦~!!! 呵呵~~~~~~~~~~~!!!

唔駛同人迫BTS~~! 嘻~!!

到左啦~! 呢度行入去就係~!

呢度有好多個入口, 好多個區....大到我都唔知行左去邊~!

睇咗地圖, 都係冇用....唔知邊忽打邊忽~

呢度都好多野買...啲衫呀, Tee 呀, 好多都係200Baht 左右...仲平過女人街!

購物天堂呀~~~~~買野唔駛睇價錢咁濟~!

好靚既花花~

又係花花~~~

提子都好大粒喎~!!!! yum yum~!

血拼完一大輪, 喺入邊有間賣香薰既, 外邊有個Cafe, 終於可以坐低飲返杯啦~!

涼晒~!

跟住又殺去第二度食個麵~~~正~! 啲肉丸好好味~! 又平~!

仲有我最鍾意食既刨冰~!!!!!!!

我啲朋友叫我一定要影佢, 呢個人賣拉茶既, 佢真係拉到好似跳晒舞咁架~! 仲要一滴不漏喎~! 勁~!!!!!!!!!


大血拼完一場最轟烈既, 跟住就返左酒店, 放低戰利品, 梳冼一下, 然後再出發~!!!


待續~!

No comments: