Tuesday, September 8, 2009

曼谷八月2009 Day 4 - Part 1

Bangkok 30/08/2009 Day 4


Part 1


因為琴晚蒲得太過夜啦, 好眼訓....差唔多訓到十一, 二點先起身, 不過都仲係有啲攰....ZZZzzz~~~~~但係去到外國呢啲時間點可以嘥架~! 點都要起身殺出去食野呀!


不過, 去食野之前, 我同團友們都要去四面佛拜個神先, 話說本人從幾年前開始喺香港拜四面佛, 咁去到泰國四面佛旗艦店, 咁當然要去拜一拜啦~!


拜完神, 就去咗Central World 食飯同Shopping again~! 哈哈~! 去左商場頂樓既NARA食泰國菜.....第一餐喺泰國食泰國菜.....!!!



呢度樓底好高, 裝修又好靚咁....夜晚黎都應該好有情調~!

開始叫野食啦~!

一個攰樣...哈哈~!!!!

Lemongrass Iced Tea, 我覺得似飲香薰油~! 哈~!

Thai Iced Tea, 泰式奶茶...唔明會變左橙色, 可能落既糖唔同...個味超甜...我勁中意食甜野都覺得太甜...!!! NO GOOD!!!

炸米通~! 幾得意, 個sauce 又係好甜......

炒芥蘭~!

豆腐沙律....好味喎~!!!

喺曼谷既唯一一次冬蔭公~!

炒河~! 正~!

呢個飯都正~!!!!!!!

呢個炸魚棒...麻麻啫~!

單骨雞翼


食完飯, 行左陣街就返酒店, 享受一下last moment 既泰國陽光, 又落左去泳池hea 下先~!

我呢張我認有縮肚腩縮得好勁~!!!!

有人話我影上半身好啦喎~!!! 哈哈~!!

懶神秘~~~~~


待續

2 comments:

naruto said...

曼谷D炒河粉好好食架,流哂口水呀!

阿寶 Francis said...

係呀!!! 真係好好味呀!!!!
勁想去食多次~!!