Monday, September 7, 2009

曼谷八月2009 Day 3 - Part 2

Bangkok 29/08/2009 Day 3


Part 2


去完翟道翟大搜購之後, 返去沖咗個靚涼先後, 我地又殺返出去, 跟住嗰站係唐人街!



呢度好多都係中菜館, 賣燕窩, 魚翅咁

我諗冇乜旅客想住呢度卦........

呢個婆婆賣既燕窩, 都OK 既...但係佢外賣既價錢....點解係同上邊唔同既~?! 奇怪~!

嘩.....多人到呢...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好多都係外國遊客~!

生蝦again ~! 好味~!

炒豆苗~!

燒蟹, 好多羔呀~!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YUMMY!!!!!

蟹肉煎蛋餅

炒蜆

燒大蝦, 好好味~!!!!! 蝦頭都好味~!


食完呢餐正到爆既海鮮餐之後, 我地就去食魚翅啦~!

入到去, 就會有人招呼你飲菊花茶架啦~!

呢度你都可以食埋燕窩添~不過我諗貴好多~!

標晒價錢架~!!!

魚翅都係~!

煮緊啦~!!!!

配菜~!

熱辣辣~!!! 快啲吃啦~!!!!!


跟住, 去林真香買手信, 竟然喺門口, 又撞到個舊同學, 超級邪~!!!!!!!!!!!!


食完翅, 我地又返左酒店換衫, 因為泰國天氣真係好熱, 出去一陣都成身汗, 咁同埋要去蒲嘛~! 咁一定要執一執先得既~! 哈哈~!!!


待續

No comments: