Tuesday, May 5, 2009

人生就像飛行棋


人生就像飛行棋



人生裡,總是驚險重重的。


時起時伏,有時候也會殺你一個措手不及。



好像玩一場飛行棋一樣,當你以為連起三架機,


起初一切平安安,來勢洶洶向著終點進發!



可是,你又怎麼猜得到,


之後會被其他人再中間,大步跳過來,連番轟炸……


你跟你的棋子全數回家!



手氣順得發紫的你,若遇上同樣的事情!


一樣暗暗地發出一聲「妖!」


好棋品的,最多沉住道氣,就誓不服輸同你「搏命」!


壞棋品的,一定會掉棋、爆粗,繼而起身走!



我,介乎兩者之間,兩者都是我的想法。



不過,經過一輪思考之後,


結論是,讓棋五步,重整旗鼓,再出發!


對!我就是這麼不服輸!


哪怕遲起步,我也要去終點進發!



盡管是輸了,都算叫努力過,


沒白費其他對手的心機。


檢討過後,過程表現有多好?


不重要。


只在乎下一次,怎麼得勝?



起機!



梁詠琪 給自己的情歌






註:恕各位朋友白擔心了很多天,我想說的就是這些,不要問其他問題了。

4 comments:

Alan So said...

話時話, 我好耐無玩過飛行棋...大富翁...波子棋...UNO...竹簽...象棋...鬥獸棋...之類既童年遊戲!!!

仲有細過嗰啲咩用紙接既東南西北....天下太平....三六九!!!

細個個陣成日睇埋晒嗰啲智力世界, 玩迷宮...有可不同...IQ及推理...抽起及放火柴...

不過自重考完學能測驗......怕鬼咗.....無玩囉!!!

阿寶 Francis said...

你講嗰啲我全部都玩過晒喎~!!!!
不過UNO呢, 我而家都喺成日玩, 我話晒都係"馬鞍山UNO王子"~!!!!wakkkakaka!!

Alan So said...

我講嗰啲大部份我都玩過, 不過係好耐好耐好耐以前.........至於UNO呢, 我就比較少玩啦..........我覺得有啲煩.........都係Master Mind好玩啲!!!!

阿寶 Francis said...

Master Mind 都有玩過, 但唔太熟...:p