Tuesday, May 12, 2009

台北四月2009 之 五

20/04/2009 Day 3 TPE



食完燒肉, 然後大伙兒去左錢櫃唱K~! 個大堂~~~wow~!

入到房, 仲要有個台仔, 俾你好似喺LOUNGE咁唱~!

但係其實間房都幾細.........同埋, 竟然攞DICE要俾錢買囉....痴線~!


21/04/2009 Day 4 TPE -HKG


好遲先起到身呀~!!! 因為實在太好訓, 連早餐都食唔到......
就拿拿臨執好晒d 行李, 衝落去check out 啦!

噢~~~~要走嚕~~~~~~!!

臨走前, 大伙兒去鼎泰豐食返餐先~!

嘩~!!!!! 超級多人~!

小籠飽~!!!! 賣飛佛~!!! 我想食晒成籠呀~!!!


食完飯, 行多陣, 去行下其他商場, 買左啲手信俾朋友仔,
就返去酒店坐訂左既車, 一齊起程去機場啦~!

要say byebye 啦~!!!!

不過. 黎到機場實在太~~~~~~~~~早啦~! 因為我自己係搭KA, 我 d 朋友搭CX返香港, 所以夾佢地時間去機場, 佢地7點幾機...我8點幾...唯有我早啲黎到hea 下~!
但係.....咁早....連check in counter 都未開囉.......! 最早係6點半先開counter ....我到機場....5點都未到.........弊.......

呢條友~~~就係坐喺度話你知, 全個台灣機場都有free wifi架~! 好彩有部netbook 喺身, 唔係就悶死左~! 梗係上MSN 同朋友仔傾下計先啦~!

無聊都爆~~~~自己個影都影~!!!!!!!!!!!!

我登機既閘口............竟然係..........HELLO KITTY 候機室~!!!! OMG~!

哈佬咪咪: " 我又要飛啦~~~BYE~!"

我就係坐喺呢條彩虹度, 上網等上機~!

仲有"SIR"滑梯tim~!

呢度仲有好多HELLO KITTY既手信~!!!! 死未~!!

都好多人喎~!!!!!!!!

BYEBYE 台北~~~~下次再來呀~!!!!


跟住11點左右返到香港, 等埋啲行李就去左朋友仔屋企, 放低俾佢既手信先, 因為實在都幾多下架喎~! (不過好似有D人連開都未開過喎! 超唔賞面!!! 下次都係慳返......) 跟住先飛的返屋企~! 攰到爆, 行李都唔執.....訓......ZZZZZZZzzzzzzzz~


今次台北之旅就係咁多~~~~
魚魚佢地好似六月又話想"陪我"去下旅行散下心,
喂?! 唔係呀? 又台灣?!?!?! 我入藉啦喎?!


~完~

No comments: