Monday, May 11, 2009

台北四月2009 之 四

20/04/2009 Day 3 TPE


繼續行程....



做完SOLER 去買手信..買手信..買手信..買手信之後呢, 就搭車去左西門町~西門町都係不離買野同食野啦~! 陪其他團友去附近買其他手信之後, 攰攰地, 就去食冰~!

佢地有兩種冰俾你揀, 雪花冰同牛奶冰, 雪花冰係粗粒d, 冇味既, 牛奶冰就係綿d, 牛奶味既~~

佢整我個刨冰呀!!!! 正~!

凳凳凳凳!!!!! 霸王冰~!!!!!!!!!!!!! 正呀!

食完冰, 我地就分頭行事, 因為有啲團友想返放低啲野, 梳洗一下再出動~
咁我地呢就率先黎到101附近既誠品行下先~~呢度超大, 好多層架~!

眺望101大樓, 我回香港數天後, 此地點發生左嚴重既傷亡意外.....好心痛..

去完101誠品.....又係敦化....................好厭.....呀........

點解要去敦化, 因為食飯間野喺附近, 咁未夠鐘就周圍hea 住先.........
燒肉店 古月同

Book 左枱都要等呀!!! 好旺!!!

青檸, 比你任用~!

好緊張呀~~~~~開始未呀~~~?

等緊食~~~

台灣既燒肉店係用炭, 而香港既燒肉店多數用煤氣爐燒....好大分別....

食下沙律, 清下腸胃先啦~!

牛舌~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 我最愛~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

粟米..雖然佢話要我地燒, 但係我地就咁食都覺得好好味喎!!!! 好甜~!

呢個係菲力牛~! 即係牛扒啲 friends 卦~

羊小排~

奶油雞塊~好好味~!!!! 呢個要燒到啲雞肉熟左之後, 再燒熔個奶油, 即係牛油啦~! 然後逐塊肉放落去溶左既牛油到煮多陣, 好味到痴線~!!!!

呢個係老闆送既牛肋骨~~~配埋啲蔥, 一流~!


待續~~~

2 comments:

naruto said...

燒炭呀!集體燒炭呀

阿寶 Francis said...

yeah~~~~~正呀~!! 集體燒炭~!! 我中意~!!