Monday, May 18, 2009

齊齊曬爆VOL 1 / VOL 2預告~

齊齊曬爆VOL 1 - 01/05/2009 @ 淺水灣


天朗氣清, 淺水灣, 我最"飛佛"既海灘, 唔算好多人, 但係嗰日係公眾假期, 好多"印印"同"賓賓"開party~



天氣咁好, 唔去曬太陽會俾人MIU架~!哈哈~!

你地覺唔得塊蓆個pattern 好似......小蜜蜂........

全日任曬~!!!! Yeah~!!!!!!

一路曬一路睇台灣買既書~!

身邊有條傻佬喺度勁自拍囉~~~~~~~!!!!!


齊齊曬爆 VOL 2(預告) 17/05/2009 @ 西貢


星期日去左同d friends 去遊船河, 之前嗰日都落雨架....好彩好好太陽, 超好天!!!! 好多相我都未收到, 大家要"拭"目以待哦~!

K先生表演反眼絕活~~~~勁~!

曬咗一整日, 而家又紅又痛, 救命呀~!!!!!!


同親K先生去遊船河, 佢一定迫我陪佢一齊影沙龍照架啦~!! 今次影左勁多~! 我等緊佢send 返比我呀~!

No comments: