Wednesday, April 29, 2009

一個月了, 很高興, 因身邊有你

29/04/2009


本來呢日想俾一下驚喜佢, 但係突然要上大陸做野,
打亂晒我成盤計劃....冇晒"十派"添.........

已經係傍晚6點半.......仲喺廣州....仲未走得......唉......

買左份禮物俾佢, 唔知佢鍾唔鍾意呢?


唉......最後返到羅湖火車站, 過埋關都已經係....9點.....一路搭火車, 一路上網check去邊度食飯好, 咁最後決定去呢度~~~~

盛八燒肉店, 九點半後, 除左和牛同海鮮有全單七五折, 都OK喎~!

台灣用炭爐, 香港用煤氣~~~~

有三種醬汁點, 豉油, 檸檬, 仲有一種不明醬汁.....但係檸檬汁實在太少啦~!!!!!!!

我要燒啦~~~~~~~~~~~~~~~!!!

意大利香草汁雞腿肉....好似意粉汁既味~

中間係山葵手羽先.....唔係好覺有WASABI味喎~~~~

呢個係燒汁牛胸腹, 我地一致認為可以切粒囉~!!!! 太大塊啦~!

牛肋骨肉, 抵到癲, 食極都仲有咁既~~

正呀!!! 折左後三百幾蚊都OK喎~! 咁當然台灣抵好多~!


之後, 送左佢返去坐左一陣就返屋企啦! 我臨走先亮出份禮物,
哈哈~~!! 嚇一跳呢~!
佢話份禮物好貴, 但我覺得最緊要係心意... 希望佢會用啦!

9 comments:

Alan So said...

So sweet....... i'm guess it's a Bracelet, right? Tiffany.... i like it!!!! Artman...... 7 years' anniversary is coming.....haha!

naruto said...

哇!樓上借位賣廣告,收佢錢

送嘅又開心,收嘅又開心,乜都抵啦

阿寶 Francis said...

alan, 咁要artman 睇到呢段留言先得喎!!!
naruto, 有啲野總會好意外既...

Alan So said...

寶哥: 我已經收到消息啦..........! 諗起草蜢嗰隻暫停......開始過!

阿寶 Francis said...

alan, 你睇埋我下一篇啦~! 我OK返晒架啦~!
"挫折試過太多 錯愛試過太多
今天一切我願暫停

醫好傷勢再駁火

計錯看錯幾多 跌碎跌痛幾多
今天一切我願暫停
醫好傷勢再駁火"

Alan So said...

無錯....."碌令"好過!!!!

阿寶 Francis said...

我係勁中意碌令~~~~
我中學時都勁碌架~~~~
閒時都會去南華會碌幾野~
幾時碌返轉先~?

Alan So said...

咁真係要搵日較量吓啦........問問artman個schedule啦!

阿寶 Francis said...

Alan , 就咁話啦~!!!!!!! 哈哈~!!!