Sunday, April 26, 2009

台北四月2009 之二

19/04/2009 Day 2 TPE Part 1


第二日, 一朝早團友們都好晏先至起身...下午先出發去食LUNCH! 第一站就去信義SOGO上面既炸豬扒店食飯, 間野我唔記得左個名, 如果大家要想知, 比個MSG我幫你找~~~



食炸豬扒, 先要磨芝麻, 跟住落醬汁~~

我個套餐有蝦, 有里脊肉, 有豬柳~

呢個前菜~~我又冇乜點食過~~~呵呵~~~但係呢度生菜都係任食架~!!!!!

輕輕鬆逛逛街~!
adidas迷一定會尖叫~~~~

敦化路入面有好多好有特色既店~! 呢間係全HANDMADE既皮具店~!

呢盆吊蘭, 好掛住佢呀.....

呢盞燈都幾靚喎~!!

呢間餐廳都幾悠間喎~~~

好樣餐廳~

我點左個鳳梨冰沙~~~正~!

天母~~

台灣都有八爪魚丸食~~~但係香港店好食啲~!


行左一陣天母, 就搭的士飛上陽明山, 我第一次去呢度咋~~其實陽明山仲有好多好靚既餐廳, 酒店, 同溫泉旅館, 大家不妨試下~!

呢晚既晚飯地點~~~陽明山 - 屋頂上

間餐廳都好靚架~~~~

望晒成個台北市既景~~~~正呀!!!!


呢度既食物都算多選擇, 但樣樣都好common , 呢個宮保皮蛋已經係最特別既一款~~

呢個係炸野拼盤~!!!!! 右手邊既青檸炸雞好味~!


待續~

3 comments:

naruto said...

點解掛住棵吊籣?

阿寶 Francis said...

因為朋友仔屋企都有一盆~~~

Artman said...

等我呢個weekend上去你朋友仔屋企欣賞/把玩一番先..哈哈..