Friday, April 24, 2009

台北四月2009 之 一

18/04/2009 DAY 1 HKG - TPE



出發前, 喺朋友仔屋企食左個BRUNCH.....好豐富呀!!!!!!!!!!!!!!!!!

蒜蓉芝士火腿炒蛋, 正~!!!!!

好多腸仔, 點食得晒呀~~~~!!!

仲有TOAST , 嘻~~~~~!!!

本來有諗過入左閘買BURGER KING食....但係...因為餐BRUNCH太飽啦~!!!!! 我到夜晚 20:55 上到機都仲飽緊呀!!! 哈哈~!!! 咁諗住食晒佢, 唔好晒朋友仔既心機嘛~!

落緊雨呀...

班機唔多人坐~~~~

Dragon Air 竟然有印度歌聽, 正~~~~~~!!!!!!!

我聽足全程~~~正~!


我去到台灣桃園機場出到閘都差唔多11點左右, 去搵飛狗巴士出返台北市, 點知.....剛剛走左一班...要等半個鐘, 11點半先有車~~~~!!! 唯有喺車站餵蚊先~! 去到台北市都差唔多12點幾啦~!

台北市夜晚都好靜下喎~!

落車要行大概10-20分鐘去酒店~~~條街真係勁靜~!!!!

一個人拎住行李都周街影~~~

唔知點解夜晚都要帶超既阿寶~~~

前面就係啦~~~~~~~~~~!!!!!!!!!!

呢間係d boutique hotel , 房間唔多, 但service 好OK 喎~!

喜瑞飯店, 價錢唔太貴, 我三晚酒店都係 2000有找~!

我自己一個人住一間房~~~yeah ! 我訓晒~!

呢度有FREE WIFI , 個speed 仲要OK 快喎!!!!我upload 野上facebook 都好快~!

沖涼房都大~~~wowow!

AV SET, 都好正下架, 仲有......呢間酒店竟然有"成人頻道"任睇...........不過, 我寧願睇台灣既綜合節目, 好睇好多!!!!


跟住同左之前先到步既團友們一齊去左Funky 蒲, 嘩~~~嗰度超級迫囉~!! 同埋, 又係要飲啲冇雪過既啤酒...我對鞋俾人踩到黑晒......返去用牙刷勁刷~!!!!!


之後, 去左便利店買杯面食(終於覺得肚餓), 跟住返酒店upload 相跟訓覺lu....唔知點解...硬係好似掛住啲嘢咁...典左好耐先訓得著....哈哈~!

4 comments:

Artman said...

你朋友仔屋企好熟面口喎...hehe
你一定係掛住你朋友仔啦...

阿寶 Francis said...

Artman, 我朋友仔屋企你當然覺得熟面口啦~~~~哈哈哈!!!!!! 掛就實掛架啦~!!!! :P

Alan So said...

Agree with Artman........haha......... i really want to say your friend's home look very familiar!!!!!!

Alan So said...

Ambience Hotel....... we stayed before in last X'mas...... really good!!!! But my colleague stayed too last summer...... he said he met GHOST there!!!!!