Monday, December 29, 2008

扑星day in 馬交~! 美食篇


好靚既教堂~! 超靚~!

氹仔市集既豬扒多士, 本來係食豬扒飽架~!! 但朋友仔唔知醒, 起唔到身...趕唔切出爐時間囉~~~哈哈~!!!

其實都好好好好食架~!!!!

氹仔最出名既木糠布甸, 好似雪糕蛋糕咁~!

牛雜一碟......hmmm.....純粹貪得意...旺角街邊檔好食過佢...!

跟住過左另一邊, 食瑪嘉烈葡撻~~!

熱辣辣~~~好好味~!!! 好食過KFX好多~!!!

我唔客氣囉~!!!! 嘩~!! 辣親咀~!

呢條街呢幾盞霓虹燈, 香港都冇晒架啦~!!!!

跟住喺朋友仔既帶領下, 殺到黎呢度~~~!!!!! 食咩野?

鍋貼呀!!!!!!!!!! 正呀!!!!!!!!!!

轉場去新葡京~! 佢個樣好似勁爆既獎座...!!!!
黎到呢度食咩.....BUFFET啦~!!!! 唔係太貴~! 呢日都係23x元一位~!

雖然冇海鮮站既澳洲珍寶蠔咁大, 但係已經係我食過既Buffet 之中, 肉質最好, 最鮮美既一間, 如果你鍾意食生蠔, 你會超鍾意呢度~! 我食左8隻~~! 呵呵~!

又木糠~~?!? 因為朋友仔除左鍾意食朱古力外...都好鍾意食木糠蛋糕/布甸...

媽閣既海灣餐廳, 好多朋友都介紹呢一間~!

但係呢......呢度既SERVICE真係好差囉.....

非洲雞, Unexpected 咁好味~!!!!! 帶微辣, 但好惹味~!

Blog 友司徒既誠意推介, 血鴨! Hmmmm.....我自己試過後...唔係太鍾意囉....
可能我唔係太鍾意食呢種肉質卦....咸咸地, 一定要送飯~!

食到飽到癲, 快啲沖完涼就ZZZzzzzzzzzzzzzzzz~~~~~~~!!!

3 comments:

Artman said...

海灣餐廳都幾好, service就唔記得, 剩係記得個海鮮飯, 好味到癲左.

Ogake said...

第一張相點只個教堂靚呀~
可以做wallpaper添呀~

阿寶 Francis said...

ARTMAN,我真係幾中意個非洲雞, 好味~!下次有機會試多下~!

ogake,係咪真係會用先~!?