Friday, December 5, 2008

大食兵團攻陷台北第二擊 Part 3


龍山寺, 華西街夜市附近
有說話呢張相似台山阿伯~!!! 唔係呀!!!! 唔覺囉~!

我呢頭買完個護身符, 轉頭就唔見左...!!! 莫非已經幫我擋左一劫~!?

魚魚好出力咁去細味個狀元糕~!

朋友仔激愛呢個手機套, 卡哇依到爆~!!!!

去到邊都要留影~~~!!! 扮憂鬱中~!

華哥仔...你停一下啦~~~次次你都變左殘影...

我地等台鐵去基隆!

架車冇捷運咁新~! 舊好多~! 似日本d 支線既電車~!

外面風景都好靚靚~!

去到基隆站~! 影個相相先~!

九份外面既風景好美麗....但係內街呢.................太多人廟街咁...

呢位阿姨....你好"靚"je........!!!

淡水河畔~!

傻架~~~喺淡水玩波波~!!!

仲做埋mask添~!

美麗華既摩天輪.....好想上去....但團友們都嫌貴...只好拍照留念only....

唔知上面有冇"榴槤"呢...?

隔離有個細細地既旋轉木馬~~~~~!!

我中意呢套戲既名~!!!!!!!!! 哈哈哈!!

呢套雷霆戰狗..我諗香港都就快上~!

你隻會唔會係"爆粗BAND狗"呢~~~? 哈哈~!!!


待續

No comments: