Monday, January 5, 2009

扑星DAY @ 澳門 - 寫真篇


估唔到我部傻瓜機都影得OK喎~!

MGM酒店入面好靚呀~!

嘩~! 係咪城堡黎架~!?

呢度有聖誕氣氛過Venetian!

講多一次.....我呢件唔係老西......

永利外面既噴水池, 每15分鐘表演一次架~!

我帶大家又返去新葡京~個古董鐘好靚呀!

呢個仲有個盆景喺上面喎~~!

仲有兩隻"倪生"添!

呢個勁呀!!! 象牙萬里長城~~!!

黃金仙境呀....好豪耶~!

好多雀屎既大三巴呀~~~!

我有個舊同學話呢張似我地十幾年前影嗰d 沙龍相喎~!

黃色街燈下~~~

係咪好似睇落瘦啲呢~?

嘩~~~~好大張床呀~~~~!!

仲有客廳添呀~!

呢間係最細嗰間房黎架啦~!

好眼訓啦......

整個旅程就咁完左啦~!!! 哈哈~!

2 comments:

Artman said...

你最後張寫真好得, 姿勢面部表情都好誘人, 好想撥開你隻左手囉....哈哈.

阿寶 Francis said...

撥開我隻左手想點先~~~~?! 唔好亂黎喎~~~一陣ALAN車死你呀~~!