Monday, September 29, 2008

生日大晒 之 與白豬, 白妹的約會@ 尖沙咀越泰香辣軒


越式+泰菜~~~~白豬海鮮仔誠意推介~~~~!!!

差唔多成間餐廳都係外國人~~~~同埋枱樓唔多~~~

間餐廳喺寶勒巷~~~~可以一試哦~~~~!!!

嗱~~呢次真係補祝我生日架~~~~我仲專登盛裝出席tim~!

白豬海鮮仔 同我~

呢條帶眼鏡既野叫"小白妹~~~~" , 原因唔多解釋~~哈哈~!

生蝦刺身~~~~~超中意食~!!!! 正~~~~可唔可以黎兩客呀??

冬蔭公湯~~~又係我至愛~~~唔係好辣咋嘛~!!!!!(我覺得...佢地辣到停晒手)

拼盤sssssssssssssssssss~~~

沙爹~~~~~~正正~~~~~

你估下係乜.....蛋包金邊粉呀~~~~呵呵~!

燒魷魚~~~好味~!!!


跟住去左飲野, 照例我同白豬海鮮仔夾攻白妹既時候~~~!! 激到佢死死下~! 呵呵~!

2 comments:

Ogake said...

你寫飲食永遠係最吸引架~ 吸引過你自拍呀~ 影多D野食啦喂!

阿寶 Francis said...

作死你呀~~~~ogake ~!!!! 我都唔係好多自拍照咋嘛~!!! :-(