Thursday, September 18, 2008

阿寶睡衣生日大派對 Party Time!!!


好多人, 迫爆鏡頭啦~~~~~~!!!!
一陣咋~~~~個個已經起晒身跳晒舞~!!!!

影相點可以唔預我~!!!!

左擁右抱一班舊同學~~~~~!!!

你睇下阿靚女俾Karolina 嚇到傻左咁~~~!

個個都choke 晒樣~!!!!

個個都S晒腰~~~~~~~~~!!

大家一齊玩非洲話事啤~~~!!!!
我最大~~~~咁係咪我話事先~~~~~?

咦~~~~左手邊既"靚女"原來仲大~!!!!! 你死啦~!

罰乜野好呢~~~~孖咪你偷笑~~~唔方係好野啦~!

靚女~~~你都唔係好大咋~~~~嘻~~~~

有人輸左~~~~同Karolina 大跳辣身舞~~~~yeahyeah~!!!

哎~呀~~~我比人叉住個鼻~~~!!!

邊條"木咀"剝我條褲~!!! 好彩我早有準備~!!! 死未~!!!

影相啦喂~~~~~~~~~~~~~~~!!!!!

帶我去跳舞~~~~~!!

兩邊互唱互跳大對疊~!!!!!

我地呢邊絕對唔輸蝕~~!!!有人拋波出黎~~~~~!!

Encore 啦~~~~~~~衰鬼~~~~~~~~!!!


後續~~~~~~~~~~~~!!!

1 comment:

naruto said...

happy birthday,同鄉