Thursday, September 11, 2008

姪仔Osman 結婚呀~!!!!


前晚去左尖東飲喜酒呀~!!!!! 呢~~~~企左喺台上邊既禮服仔咪我姪仔Osman囉~!
其實佢年紀大過我一歲~!!!! 哈~!!!!

我同一班姪仔姪女一齊坐......撞鬼....好多都二十出頭啦~!

排場都噢畸可以~!!!

都有好多親友到場~!!!! 成30圍呀~!!!

佢地太忙~!!!! 我都攝唔到入去影相~!!!

左邊兩個係唔知邊度黎既親戚, 右手邊緊係我老豆啦, 咁靚仔~!

呢個鬍鬚佬咪就係前幾日生左日既我大哥Dom dom!!

我啦~~~!

竟然~~~~竟然~~~竟然喺個婚宴度都撞到個Blog友喎~!!!! "餓家騎"先生~~~NICE TO MEET YOU啦~!!! 哈哈哈~!!!! 佢係我姪仔既小學同學囉~! 勁橋呀!


我阿媽問, 做咩無啦啦又會有人識你既~!?
我話....乜你唔知你個仔係網絡上面既紙上明星黎架咩~!? 哈哈~!!!


呢日真係飽到痴線~!!!!!! 仲話減肥~!!!! 生日Party 點算~!!!!

6 comments:

Ogake said...

我同你個blog互相呼應呀!!哈哈哈~~
你係我同學既阿叔,計輩份,我都要叫你一聲阿叔啦~~~寶叔!!

阿寶 Francis said...

作死你呀!!!! 叫我阿叔~!!!!
你好似大過我架喎~~~都......嘻~!!!!

Ogake said...

原來第六張相係見到我同你的~哈哈~

naruto said...

聽講我同你係親戚喎

你阿爸個名有無個“一“字?

阿寶 Francis said...

ogake , 係比人偷影到我地幽會~!

naruto, 但係我daddy 個原名冇"一"字喎.......

John To said...

你大哥ok喎...好man!