Tuesday, October 13, 2009

X男下廚 - 牛仔骨 , 蒸元貝

終於都到我大展身手啦~!!! 哈哈哈~!!! 由我煮返俾DL食, 今次煮乜~~?


嘻~~向下望咪知囉~~!!!!



擺好個陣先~!!!!!!!!

今日DL話喺supermarket見到啲元貝幾OK , 所以買左一pack 俾我試下蒸黎食~!(懶得洗嘛~!)
但係呢, 佢啲蔥應該分開一包上, 唔好連埋一齊...蒸得黎都黃晒lu~

除左蒸元貝, 仲有煎牛仔骨呀~! 嘩~~講起呢個牛仔骨呢, 佢都算好平下喎, 29蚊一包, 有成4-5塊, 買左兩包~~~解凍後, 用黑椒同鹽調下味, 就拎去煎, 我手腳太慢....煮既過程我影唔切啦~~~~!!! 好忙架~~~~~~!! 哈哈~!

都OK 啦~~~我唔係好識得點控制電磁爐個火路, 算係咁啦~!
係熟咗少少啫~! 算好成功架啦~!!!! 呵呵呵~!

再加埋啲黑椒同芥末醬一齊食~~~~~搞掂!

元貝蒸完之後, "痺"咗啲水, 再淋滾油同豉油~~~食得~!

DL就煲湯~~~椰子紅籮白豬骨湯~!!! 正~!!!


我呢個入廚初哥都算係咁啦~! DL話我俾自己幾多分, 我話50啦~! 可以再好啲, 煮多啲經驗豐富啲~!!! 咁就會煮得好食啲~!

No comments: