Monday, August 17, 2009

X男廚房 之 煎牛扒 炒白菜

哈哈!! 我又玩煮野食啦~!
之前答應過DL要煮返一次(至少)俾佢, 咁我就襯有時間就練習一下先~!!!


今次試下煎牛扒!!
嗱~! 事先聲明呀!!! 呢個牛扒唔係現成醃架~!!!! 完全係我自己醃架~!!! ALL BY MYSELF~~~~I WANNA BE~~~~~(唱首歌先~~~~~)
用少少鹽同黑椒醃10分鐘先~
襯呢個時候就炒菜啦~!!! 哈哈~!! 唔好嘥嘛~!
就咁用蒜蓉炒咋...好簡單...! 哈哈哈~!!!
搞掂.....原來一個食三棵白菜會好飽囉........!!!!
第一次煎牛扒...唔係好識控制個時間...
你地望落去好似好熟咁....其實係得個面咋...我諗4成熟左右....食食下覺得都係生得濟...!! 再煎過!!! 哈哈!!!!! 下次再努力!!


食晒之後真係好鬼飽囉.....

2 comments:

KennyT said...

鹽應該煎前先灑上牛排度

阿寶 Francis said...

Kenny, 我都係煎之前灑上去喎~~~~!