Monday, January 4, 2010

2009除夕倒數HOME PARTY

2009年最後一日, 我留左喺唐五屋企冇出街呀,
因為我地一大班人開Party哦~!!!! WOW!!!!



一大班人一齊大吃大喝, 好開心架~!

我與Clare~~~~

燒肉~~

燒鵝~

陳威肉燥西面~!

課長黑椒蜜糖雞翼~~~~超好味~!!!

孖咪整緊布甸同沙律呀~!

阿魚食到個樣呢...............eeee~~~~~ 華仔都冇眼睇~!

本來好FULL架~~~一陣風過後.........................

仲有我親手整既特濃朱古力MOUSSE CAKE~!!!
遲啲講下整呢個CAKE既過程~~~

茄茄帶左個寶麗萊~~梗係勁影一餐~~~~!!!!

最恐怖既事終於發生左~!!!!!
凌晨1點幾, 有人話好想食Haagen-Dazs....咁落左去買....點知一買...就係.....
雪糕火鍋.............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 痴線架~!

點個火先~~~~~~

有黑白朱古力漿你揀~~~~

食啦~~~~~仲等~!!???

連乾冰都玩埋~~我個樣係咪好"夢幻"呢~~~~?


Happy New Year~!!!!

2 comments:

frecuenciax.com said...

ok! si que se la pasan bien :)

saludos

Pedro Garcia Millan said...

i LIVE IN A BIG HOUSE IN vANCOUVER!

READ THIS|:


ESTAFA AUTOMOTRIZ MEXICO!

http://pedromillan.blogspot.com/

PELIGROSISIMO AMIGOS MEXICANOS!