Tuesday, November 10, 2009

昂平大佛一日遊~


教完班就同DL喺旺角匯合, 食咗個early lunch, 就出發去東涌
就係去搭昂平360...恕小弟outdated...我第一次搭呢架纜車咋~!

呵呵~~~成個遊客咁既樣~~~!

真係好多鬼佬s~~~~~~~~

呵呵~~~有啲緊張tim~!!!

遠眺機場~~~!

呢個纜車又真係好勁呀....又個轉彎站之後到山頂先另一個port....好遠架~!
即係條纜其實真係扯得好"恒"下架~!

下邊喺南北大嶼山郊野公園同埋逸東村~!

見到大佛啦~!! 講真我上一次黎都係差唔多十年前....

落車又影返張先~!

啲外國遊客多到呢.......佢地好like 呢啲既景點喎~!

呢隻所謂既靈猴.....好醜樣...................

下午都好多人呀....!

天氣好好, 所以啲相既色都好靚下~

DL話好似喺外國咁喎~~~!

呢張勁中意~!

大佛與我~~~

多啦A夢個fd要叉電? "大雄"補電~~~

爛gag完畢~~~


返到市區....爆攰....爆熱......爆肚餓~!!!

1 comment:

TT said...

唔係喎, 我覺得你個gag幾好笑喎, 我真係笑左出黎, 哈!