Monday, June 8, 2009

奇怪facebook人...

事先聲明...唔係晒咩野....只係有d野同大家講下啫


Facebook 真係一個奇怪之地.....以下係我同某小朋友的對話....


A: hi , i met you few times


寶: ha?! i met you???? few times ?? i don't know you ga wo....!!!


A: i met you in the seminar last Monday


寶: seminar ?? last Monday??


A: yes


寶: TRIM Technology?


A: yes, i smile to you..you are tall ma


寶: ha?!?? what???


A: do u remember me?


寶: sorry, NO lor


A: you work at Kwun Tong?


寶: no ah


A: i met you at APM few times


寶: i am at APM every sat la, and so?


後記...大佬呀.....我一日之內見到咁多人, 你同我講話見過我, 真係唔太奇....你話喺估成千幾人既seminar 對我笑, 問我記唔記得你先奇嘛....喺個seminar , d sales 又對我笑, d 實Q 都對我笑, d 場地既人又對我笑, d 其他公司既人對我笑笑笑~~咁我係咪會記得晒呀~!??


我每星期六教完班都經過APM啦.....咁又點先..=.="????! 我平時自己行都bang bang 聲咁一支箭咁颷過啦, 我唔係會知有人見到我呀?! 仲要唔識既tim!


總之好無聊, 講完...=.="

2 comments:

Bean'z Lam said...

好耐冇見喇阿寶。
我轉左blogspot之後好似一直都冇再上過你個yahoo blog-3-

係呢?你仲用緊iMac?

阿寶 Francis said...

哈哈~!! 你好你好~!
我一直都用緊iMac 呀~!