Tuesday, June 16, 2009

微風中~~

好歌回憶~~


記得以前....有好一段時間自己好封閉, 淨係喺屋企打機, 又唔讀書, 又唔做野. 晚晚一路打機, 一路聽住收音機, 最鍾意就係聽深宵"一切從音樂開始", 一星期總會有幾次都聽到呢一首歌......孫明光既"微風中". 一聽到前奏就覺得好舒服, 將整個凌晨都喚醒過來, 聽聽歌, 小休一會...再搏殺過~! 哈哈~!


微風中
唱:孫明光
曲:Makoto 詞:林振強


微風 曾輕輕依我肩
伴我看雨天
而當天的風和當天的妳
曾在這一處跟我追雨點


微風 仍喜歡依我肩
伴我看雨天
而今天的風和今天的雨
仍未慣不可再親親妳面


偏偏喜歡經這街道
和凝望往日妳喜歡的花舖
期能重拾昨日一絲半絲片段
延續已是停下了的擁抱


微風之中千葉隨飄到
仍像過往在風中飛舞
唯一更改只是微風裡
黃葉怪妳怎麼未到





微風中 - 孫明光


聽聞孫先生而家同以前個樣都冇乜分別, 有說會喺加記做gym都會撞到佢tim!(我自己未撞過~!)





微風中 - 海俊傑


海俊傑1993年一贏咗新秀冠軍, 第二日旋即推出single , 成為一時佳話. 第一plug 係"永遠的偶像", 而第二plug 就係呢首翻唱既"微風中"....1993年....我仲係讀緊中一/中二.....哈哈~!


 

1 comment:

Agnes Tse said...

阿寶Francis: 尖沙咀重慶大廈一定有. 搵唔到我批個頭落黎俾你~

間間舖價錢唔同, $15至$30@一隻都有.以往我都幫襯地下 (一入就見到, 找換店對面) Deepak Shop. 可惜佢dDVD質素愈來愈唔掂, 睇一次就再play唔到. 但Deepak Shop勝在有齊Classic, 如果要搵好舊既印片 (60~80's), 佢地都有, 質素應該仲得既.

機緣巧合之下, 二樓 (食蕉counter樓梯上) 一出有間賣碟既, 質素好, 價錢更平 (@$15),老闆娘Mabel係中國人, 識講印度話添! 我打算轉呢間架啦. 睇下幫唔幫到你?

如果我組快閃團去買印碟, 唔知有冇人跟住黎呢?