Wednesday, October 29, 2008

一條乾屍~~~~~~!!! @ HABITAT


我同魚魚今年冇做商場show,但係做左酒吧function囉~!! 呵呵~!

寶: 魚魚...你塊面搞乜鬼....?
魚: 你好好咩...你塊面乾晒, 冇做MASK呀?

兩位化妝師哥哥~!!!

嘩哈哈~~~~~我要食左你~~~~~~~~~~!!!!

俾人反擊添~~~~~~~~~!!!

咬死你~~~~~!!! 嘻~~~!

你唔好扮我個樣~~~~~!!!!

我地好夾喎....一樣面目猙獰~!!!

姐姐~~~比我咬一啖啦~~~~~~~~~~!!!

死人Wini個樣....似比人x左咁.........

唔知點解.....化襯呢啲妝都要迫人擺呢種POSE~!!!!

No comments: