Monday, October 13, 2008

海洋公園哈囉喂2008~~~!!!


上個星期六約左啲fd去左海洋公園既哈囉喂~~~~!!
班友仔話約六點......我五點九就到......嗰班死野6點幾先黎~!!!!可惡~!!!

嘩~~~~粵劇鬼呀~~!!!! 正呀~~~!!!

紙扎鬼仔~~~~~~~~!!!

呢隻唔知咩怪獸~~~~哈~~!!!

嘩~~~~鬼娃娃呀~~~~~我又扮Q~~~~!!!!

佢係一個好友善既巫婆~~~~~我地嚇返佢轉頭先~!!!

呢條死仔Oscar成日抽我水~~~!!!

排廣昌隆鬼屋排到悶~~~玩自拍~!!!!!!!!!!!!!

做咩咁濕~~!? 當然係玩完滑浪飛船啦~!!!!
我成身盡濕呀!!! 因為我坐船頭~!!!!

I love This 鬼~~~~好靚靚呀~~~~~~~~~~!!!

臨走前都要搞下人地間shop 先~!


今年個哈囉喂....老實說冇上年咁好玩....少左好多鬼.....又少左兩間鬼屋....仲要貴左好多~!!!!!!!!!!!!!! 同埋, 大家玩廣昌隆鬼屋既時候...........小心有........嘿嘿嘿嘿~~~!!!! 唔講你知~~~等你心思思~~!!!

No comments: