Monday, February 9, 2009

我們的<流星雨> @ 香港文化中心


我係醫生~~~~~~哈哈~!!!

靚靚化粧姐姐幫我地演員們化粧~~~
註: 白毛哥哥係d 化粧姐姐既fd , 唔好問我佢係邊個!!!

阿喱你呢個係咩眼神先~~~?

我地係F4~~~~"屁ni 柱can't 了先乳~~~~"

Openning 撞正香港藝術節又開幕~!!!

等我地都扮喺Art Festival 入邊先~~~

嘩~!! 好多人喎~!

有d 外國press 黎左我地counter 問詳請.....不過係問有關Art Fest lor~~~

好靚既劇照, 之前嗰晚影架咋~!!!!

我既助手好專心咁對數~!!!

喂~~~你準備好未先~~~? 觀眾黎緊啦喎~~~

好多朋友黎捧場呀~~~!!! 舊同學Sandy~!

之前拍戲識既Connie~!!

次次都黎支持我既安妮姐姐~!

Kenneth 同Adam~~~!!

我個靚家姐~!!!! 俾左好多好好既意見我~!

醫生全look~~~

大家完騷後, 輕輕鬆鬆去食糖水~~~~無啦啦扮碎姨~~~!!

孖咪同威威又扮~~~~~~!!!


多謝大家黎支持我今次演出~!!!! 小弟無以為報, 唯有以blog 相許~!!! 哈哈~!

No comments: